VAPRO heeft Bambuu in de arm genomen om een online marketingstrategie te ontwikkelen. Doel: de kennisintensieve trainingen die VAPRO aanbiedt bekender maken.
VAPRO heeft Bambuu in de arm genomen om een online marketingstrategie te ontwikkelen. Doel: de kennisintensieve trainingen die VAPRO aanbiedt bekender maken bij de doelgroep.
VAPRO is al in de jaren zestig van de vorige eeuw begonnen als kennisorganisatie voor de maakindustrie. Met een breed pallet aan diensten helpen zij de performance te vergroten van bedrijven binnen de maakindustrie. Het gaat onder meer om procesoptimalisatie, opleiden van nieuwe trainers, adviseren van HR-afdelingen en strategische management consultancy. Ook biedt VAPRO opleidingen aan voor werknemers in de maakindustrie. Vanwege het certificaat dat aan die opleidingen verbonden is, heeft VAPRO zich in de perceptie van de doelgroep ontwikkeld tot een bekend en sterk keurmerk in de branche.
Minder bekend is dat VAPRO ook hele gerichte trainingen op locatie biedt, met een gemiddelde duur van twee tot zes dagen. Eric de Jong, algemeen directeur van VAPRO, zegt: “Het is onze missie om de inzetbaarheid van medewerkers te stimuleren en de performance van organisaties duurzaam te verbeteren. We ontwikkelen met de markt mee en spelen in op de sterke behoefte bij onze doelgroep aan kortstondige, kennisintensieve trainingen op strategisch en uitvoerend niveau.
Met de gerichte expertise van Bambuu gaan we onze VAPRO Trainingen als een apart label aanbieden bij de doelgroep.”
Erik Dijkman, marketing strateeg bij Bambuu vult aan: “Er ligt een ambitieuze doelstelling bij VAPRO om haar label Trainingen op een een efficiënte en professionele manier te vermarkten. Wij gaan graag de uitdaging aan om VAPRO Trainingen naar een volgend niveau te brengen met de inzet van marketing en zo haar groei wensen te verwezenlijken. De grote naamsbekendheid en de reputatie als autoriteit in de markt bieden naar ons idee een uitstekend fundament om samen de juiste vervolgstappen te zetten.”
VAPRO is een instituut dat industriële bedrijven helpt om hun werknemers zich te laten ontplooien op een manier die impact maakt. Sinds de oprichting in 1956 heeft de organisatie talloze ondernemingen aan goed geschoold personeel geholpen en vele operators opgeleid, tot in China en Indonesië aan toe. VAPRO heeft wereldwijd impact gemaakt en weet hoe cruciaal de menselijke factor is in branches die worden voortgestuwd door technologische ontwikkelingen.
Bambuu bedenkt en ontwikkelt professioneel marketingbeleid voor bedrijven met groeiplannen. Pragmatisch, onafhankelijk en digital first marketingbeleid. Bambuu werkt met online professionals dagelijks aan marketing-zaken en werkt onder meer voor dienstverleners en kennisintensieve bedrijven.