- Annually - strategische aanscherping
- Quarterly - bepalen kwartaalprogramma
- Monthly - reporting en aanscherping acties
- Two weekly - klokken gelijk zetten in 15m call
Wij geloven dat ritme zorgt voor progressie. Bambuu Beat, zo noemen we óns ritme. We hebben elementen geleend van Rockefeller Habits en dit toegepast op marketingbeleid.
Starten met ontwikkeling strategie. Hiervoor werken we met ons eigen Marketing Strategie Canvas. In workshop setting met jullie MT - aangevuld met onze research - komen wij tot een glasheldere stip op de horizon, vertaald naar: wat gaan we morgen doen?
De aanpak begint met het neerzetten van het fundament. Denk daarbij aan brand en corporate identity, meetbaarheid, content, website op orde, databases, marketing automation, dashboarding, meeting en informatie structuren.
Daarna volgt het uitrollen van het beleid, met het hele betrokken team. Dit doen we agile: vaak wekelijkse afstemming met alle stakeholders. Snel leren en optimaliseren. Ieder kwartaal bepalen we de beste next steps om tot de stip op de horizon te bewegen.
Bambuu organiseert het complete marketingspeelveld. Van strategie tot regie en specialistische uitvoering. Van branding tot media & website ontwikkeling. Van offline marketing tot online.
We zijn trots op de sterke en langdurige relaties die we met onze opdrachtgevers opbouwen. Mochten er toch uitdagingen ontstaan, dan staan we klaar om samen oplossingen te vinden. En mocht dit echt niet lukken: met een opzegtermijn van één kalendermaand ben je vrij om te gaan en te staan waar je wil.
Bij ITQ geloven we in een langdurige samenwerking met leveranciers. We willen samen de reis aangaan waarin de ‘leverancier’ opschuift naar ‘partner’ die ons gevraagd en ongevraagd adviezen geeft, meedenkt en de ruimte voelt om nieuwe concepten voor te stellen en te ontwikkelen. Afspraken maken, van elkaar op aan kunnen, en een ‘doe wat je zegt mentaliteit’, horen hierbij. Binnen het partnership met Bambuu werken we nauw samen om ITQ marketing naar het volgende niveau te brengen en gaan we hard vooruit.
Met Bambuu hebben we in rap tempo een professionaliseringsslag kunnen maken in onze online marketing! Er wordt écht meegedacht en snel geschakeld bij nodige koerswijzigingen. We zijn erg tevreden met deze samenwerking.
Bambuu en Huisdierenbazaar werken sinds enkele maanden samen op het gebied van internetmarketing. We zijn zeer tevreden over de resultaten en het fijne contact. De lijnen zijn kort er er wordt uitstekend meegedacht. Keep pushing!
Na mijn start als marketeer bij Breinstein hebben we veel energie gestoken in het opzetten van een optimale samenwerking met Bambuu. Door gerichte communicatie en vertrouwen in elkaars kwaliteiten kwamen we al snel tot de gewenste output. Ons marketingteam bestaat in mijn ogen uit een deel intern en een deel Bambuu; het voelt als één team
Jullie krijgen een eigen Marketing Strateeg. Deze werkt samen met jullie Management Team aan een glasheldere strategie. Vanaf hier start de uitrol van jullie marketingbeleid.
De Strateeg formeert een team, bestaande uit:
marketing specialisten vanuit Bambuu
marketing medewerkers vanuit jullie organisatie (als deze aanwezig zijn) en
externe leveranciers (vanuit jullie of vanuit ons Bambuu Partner Netwerk).
Bambuu organiseert het complete marketing speelveld. Van strategie, tot branding en positionering. Van online en offline marketing. Tot de organisatie en bemensing van dit geheel. Dit alles onder de regie van jullie eigen strateeg.
Het programma en de fee zijn altijd maatwerk. Ter indicatie: voor 90% van onze opdrachtgevers betaalt ons minder dan het salaris van één Marketing Manager in dienst.