De belangrijkste speerpunten
Bij Bambuu vinden we het belangrijk om te blijven innoveren. Zo kunnen we onze opdrachtgevers steeds beter helpen bij de ontwikkeling en executie van een winnende marketingstrategie.
We zijn constant alert op de nieuwste ontwikkelingen. Daarnaast hebben we een aantal concrete speerpunten. Deze spelen we helemaal uit, zodat we deze feilloos kunnen inzetten voor onze opdrachtgevers.
Kunstmatige intelligentie (AI)
We verwachten dat kunstmatige intelligentie (AI) een prominente rol gaat krijgen binnen online marketing. Daarom pionieren we actief met AI tools als ChatGPT, Gemini en Midjourney.
Server-side tracking
De uitfasering van third-party cookies zorgt ervoor dat er alternatieve trackingmethodes nodig zijn. Server-side tracking wordt onmisbaar voor de meetbaarheid en effectiviteit van advertentiecampagnes.
First-party data
Door de toenemende zorgen rondom privacy komt de nadruk steeds meer te liggen op first-party data. We leggen de focus op het naleven van de privacywetten en het beschermen van klantgegevens.
Demand generation
Het veranderende online gedrag vraagt ook een andere strategische aanpak. Waar voorheen lead generatie de boventoon voerde, zien we nu dat demand generation in opkomst is.
Google innovaties
Google vervult een belangrijke rol in de strategie van veel bedrijven. We zitten kort op de ontwikkelingen. Van nieuwe Google Ads functionaliteiten tot Google Core updates.
Social media kanalen
Het social media gebruik neemt al jaren toe. Nieuwe social media kanalen zoals BeReal en Threads schieten dan ook als paddestoelen uit de grond.