Reeleezee vereenvoudigt de financiële processen (o.a. boekhouden, kassasystemen) voor ondernemers (ZZP en MKB) en de dienstverlening van accountants voor ondernemers met de lancering van een nieuwe baanbrekende app, een vernieuwde website én gelijktijdig een vereenvoudiging van het abonnementenmodel.
Samen met Studiodock heeft Bambuu gesleuteld aan het stevige marketingfundament dat er al stond. De buyer journeys van de diverse marketingdoelgroepen zijn geanalyseerd en verder geoptimaliseerd, van oriëntatie tot aankoop en gebruik. Het resultaat is een nieuw hoofdstuk in het bestaan van Reeleezee met een volledige nieuwe positionering, vernieuwd digitaal fundament en grootschalige landelijke campagne in september 2019. Dat heeft niet alleen een directe impact, het resulteert ook in een marketingoplossing voor de lange termijn. Samen met Studiodock en de marketingteam van Reeleezee is er in twaalf maanden tijd gewerkt aan nieuwe positionering, website, vindbaarheid-strategie, thought leadership en CRO-optimalisatie.
Reeleezee heeft een video gelanceerd met als doel de doelgroep bekend maken met de vernieuwde positionering. De eerste fase van de campagne bestond dan ook uit het promoten van deze video op diverse kanalen zoals Google, Facebook, LinkedIn en Youtube. Dit resulteerde direct in een enorm bereik op de nieuwe website. In de tweede fase sturen wij aan op directe conversies door middel van o.a. retargeting- en display campagnes. Met de hulp van Epidemie is er een krachtige ambassadeurs video ontwikkeld om het verhaal extra kracht bij te zetten.
"Naast de nieuwe look en feel is er intensief gewerkt aan een vernieuwde website onder de motorkap. Sitesnelheid en mobiele gebruikservaring zijn continu speerpunten geweest in het proces waarbij Bambuu verantwoordelijk is voor strategie en Studiodock voor de onderliggende techniek. Het verbeterde technische fundament draagt verder bij aan de vernieuwing van Reeleezee."