Emerce Next: tips en ontwikkelingen in de digitale wereld

Bambuu was aanwezig bij Emerce Next en hebben onze belangrijkste bevindingen voor jou op een rijtje gezet!

Lennie Overman
Door:
Lennie
Wednesday
26
June
2019
Strategie

Afgelopen dinsdag (25 juni 2019) waren de Bambuu’s Lennie en Lisanne aanwezig bij het allereerste Emerce Next evenement, om ook op deze manier op de  hoogte te blijven van alles wat er in de digitale wereld speelt! Op dit evenement waren verschillende sprekers aanwezig om de nieuwste ontwikkelingen en beste cases te delen in de digitale (technologische) wereld.


Verschillende (grote) bedrijven hebben op deze dag hun nieuwste ontwikkelingen en inzichten gedeeld. Hier een kleine greep uit de ontwikkelingen en inzichten die Bambuu heeft meegenomen van Emerce Next:

  • Hyperpersonalisatie (door data) en actualiteit aan elkaar binden, dit is de succesfactor van Voetbal International
  • Hoe Tikkie ook zakelijk ingezet kan worden voor MKB bedrijven, met een koppeling aan jouw huidige (boekhoud)systemen
  • Hoe volgens de Belastingdienst het ultieme dashboard eruit ziet: less is more!
  • Welke tools en tips volgens Growth Tribe er direct voor moeten zorgen dat jouw website sneller de gewenste conversies behaald
  • Hoe Ster test welke video advertenties juist wel of niet werken binnen jouw doelgroep
  • Dat Facebook Messenger (en andere chat tools) volgens Maxwell het marketingkanaal van de toekomst is: 1 op 1 contact zorgt voor meer geopende berichten


Rode draad van deze dag: personalisatie in marketing en communicatie is iets waar alle bedrijven zich mee bezig houden (aan de hand van onder andere data) en less is more! Iets wat alle Bambuu’s ook al meenemen in hun werkzaamheden als jouw online marketeer ;) 


Aan de hand hiervan 2 tips waar Bambuu alle tools en kennis over heeft om jou bij te helpen:

  1. Gepersonaliseerd en 1 op 1 contact is de toekomst: waar we voorheen naar grote groepen in 1 keer communiceerden, gaan we nu steeds meer naar persoonlijk contact. Dit zorgt voor meer geopende berichten én voor meer conversie!
  2. Zorg ervoor dat jouw klant niet overprikkeld wordt: te veel informatie zorgt voor vertrek zonder conversie. Hou het dus op 1 of 2 boodschappen, probeer niet te veel in 1 keer te vertellen/ delen op een pagina en/ of advertentie.


Deze inzichten zijn dus een mooie bevestiging én aanvulling op de huidige Bambuu aanpak! 


Wil je meer weten of benieuwd hoe wij jou met de nieuwste digitale ontwikkelingen kunnen helpen? Neem dan gerust contact op!

Arrow icon
Lennie Overman
Lennie Overman
Bureau Manager

Interesse in onze aanpak? Laat Bambuu meekijken met je uitdagingen.

Bekijk of je in aanmerking komt voor een vrijblijvende nulmeting door onze specialisten.

No items found.