Met LinkedIn Conversation Ads creëer je heel eenvoudig een 'chatbot' om deze vervolgens direct bij jouw doelgroep in hun Inbox te plaatsen. Succes gegarandeerd!
Met LinkedIn Conversation Ads benut je de mogelijkheden van Inmail ads, aangevuld met een (door jou) zelf ontwikkelde chatbot. Zodoende kun je iemand een bericht in zijn inbox schieten met een vijftal verschillende antwoordopties. Ieder antwoord leidt vervolgens automatisch tot een nieuwe reactie van jouw kant.
Je hebt drie mogelijke antwoordopties. Enerzijds kun je een antwoord linken aan een Lead Form, maar je kunt ook kiezen voor een link naar een externe URL óf kiezen om het gesprek voort te zetten met een extra bericht van jouw kant. Maak wel een goede keuze voor je lead form, want je kunt er maar eentje gebruiken per advertentie.
Naast het toevoegen van LinkedIn Conversation Ads als advertentiemogelijkheid, zijn ook de targeting opties van LinkedIn Advertising uitgebreid. Je kunt nu ook je advertenties richten op groeibedrijven! Op basis van de groei in het aantal personeelsleden op LinkedIn wordt deze doelgroep gevuld. Je kiest zelf in hoeverre de groei
Deze manier van targeten is met name interessant voor opleiders en/of recruitment-gerelateerde organisaties. Groeibedrijven hebben vaak uitdagingen op het gebied van scholing en/of het vinden van de juiste mensen. Kansen!
We helpen je graag op weg om ook successen te behalen met LinkedIn Conversation Ads of LinkedIn Advertising in het algemeen. Neem gerust contact met mij of één van mijn collega’s op.